SKRIVET: 2009-08-09, kl 22:43:22 | PUBLICERAT I: Hanna

2 dar utan godis

2 dar utan godis är för långt godisuppehåll för mig! Haha, visst låter jag beroende? Skulle nog tro att jag är det också. Men jag äälskar värkligen godis! Särskilt lakris, choklad och  mint. Jag har ätit en bulle idag, men annars inget sött. Inte igår heller. Men imorn mååste jag ha godis! Synd att det inte finns nån affär här. Fast jag kan ju alltid cykla till affären som inte ligger så långt härifrån... Eller så åker jag in till stan och går i lite affäer, skulle vilja ha ett neongrönt nagellack. Hörde att lillebrorsan ville till stan imorn.

Nej, nu ska jag se en deckare och äta godis!
(det som står här ovanför är vad jag gärna hade velat göra. Men för det fösta har jag inget godis och för det andra går ingen deckare på TV)


Sara

Hejsan. du tyckte den "snygga t-shiten" var fin på min blogg. Intresserad? Hör gärna av dig till mig: [email protected]



PUBLICERAT: 2009-08-09, 22:59:24 | URL: http://sarasklader.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: