SKRIVET: 2009-08-21, kl 15:00:22 | PUBLICERAT I: Hanna

Dag 2 i skolan

Helt ok faktiskt! Vi gick till en park, lekte lekar och sen kl 12 slutade vi. Heeeelt ok! Jag, Sandra, Linn och Lovisa gick en sväng på stan. Jag prövade mina älskade skor som jag ska köpa (när jag får mitt present kort) och dom var sköna även idag när testade dem ordentligt. Jag hittade också en jätte fin väska på ONLY, men jag ska ju på stan imorn så jag väntar med att köpa saker.

Här är en tröja på gina i XL, hm, ska nog hålla mig till XS.


Här ett par skor från MONKI, haha vilka roliga!


Ja.. men vi hörs väll senare idag! Känner mig väldigt hostig så jag ska nog ta det lugnt ikväll.


Louise

Tackar, hoppas man får till designen snart :)



PUBLICERAT: 2009-08-21, 15:40:14 | URL: http://lifeaslillasyster.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: