SKRIVET: 2009-08-10, kl 00:54:44 | PUBLICERAT I: Hanna

En tår rinner ner för min kind

...när jag inser att jag börjar skolan om 11 dar!

Men efter regn kommer solsken brukar man ju säga, något bra med att höstterminen börjar är att ridningen och teatern kommer igång igen! Imorn börjar ridningen, det hade jag helt glömt bort! Har inte tänkt på det så mycket, men när jag tänker efter så inser jag hur mycket jag saknat hästarna under sommaren! Extra mycket nu när jag inte varit på något ridläger. Teatern börjar v37, så det är ett tag kvar. Längtar efter den också såklart!

 
På bilden till vänster är min lilla älskling Jackpot och på bilden till höger är det disco tjejen Mimmi (jag) på teatermässan 09!


maja

sv: tack så jättemycket! vad glad jag blir :)



PUBLICERAT: 2009-08-10, 09:30:28 | URL: http://majakaka.blogg.se/
Anonym

haft en bra helg?

www.enlitentax.blogg.se



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: