SKRIVET: 2009-08-02, kl 00:07:14 | PUBLICERAT I: Hanna

Gamla dagböcker

Igår hittade jag min gamla dagbok sen jag var 10 och 11 år gammal. Det var värkligen jätte kul att läsa det! Jag har värkligen förändrats på 3 år! Jag tänkte på ett helt annat sätt liksom. Jag skrev om helt andra saker än vad jag hade skrivit nu. Jag var med helt andra kompisar, dem jag var med då är jag fortfarande kompis med. Men vi träffas inte lika ofta nu som då.
Men jag var nog väldigt smart på den tiden. För på vissa ställen hade jag skrivit med koder. kan ni gissa vad B.O/I.N betyder? eller vad som menas med "Lösning"? Alltså Lösning" var inte i en mening utan det stod bara. "Kom ihåg på Tisdag: Lösning". Det roliga är att jag kommer ihåg vad de flästa koderna betyder.
Jag hade även skrivit många dikter och sångtexter. Både på engelska och svenska. Jag tror att mitt ordfråd har blivit bättre på både engelska och svenska hihi.
Det jag vill komma til är att man egentligen borde spara alla gamla dagböcker och sånt, för det är värkligen så kul när man blir äldre! (oj, nu låter jag som värsta kärringen, men ni fattar va?)


Så här ser den ut.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: