SKRIVET: 2009-08-29, kl 12:58:39 | PUBLICERAT I: Kläder & skor

Godmorgon...

...allihopa! Klockan är snart 1 och jag har varit vaken ett bra tag, har bara inte hunnit blogga. Har inga planer för dagen förutom att jag ska städa klart mitt rum. Jag har städat hela dagen men det tar ju såå lång tid! Jag har dessutom gått egenom 1 av mina garderober! Nu hittar man lite bättre. Egentligen skulle jag vilja ha en sån där garderob man kan gå in i. Alla kläder skulle hänga på ljusrosa galjar och så skulle jag ha en lång trä-hylla för mina skor. Och på dörren in till garderoben (på insidan) skulle det vara en stor spegel. Juste, en liten smink-hörna skulle jag vilja ha också. Om det får plats.

Ungefär en sån här:


Fast min skulle vara lite mindre, alltså inte som ett rum, och så skulle jag ha mycket mera skor och...bla...bla...bla...

Känner ni igen er? Haha


jennifer

Åh rpeci en sånn garderob jag skulle jag behöva!!!



Lixom allti ett , där jag har alla skooor och klädeeer och allt , så smart också vet jag vars jag har allt!!



:D



PUBLICERAT: 2009-08-31, 18:56:25 | URL: http://iennas.blogg.se/
jennifer

Åh preci en sånn garderob jag skulle jag behöva!!!



Lixom allti ett , där jag har alla skooor och klädeeer och allt , så smart också vet jag vars jag har allt!!



:D



PUBLICERAT: 2009-08-31, 18:56:29 | URL: http://iennas.blogg.se/
jennifer

Åh preci en sånn garderob jag skulle jag behöva!!!



Lixom allti ett , där jag har alla skooor och klädeeer och allt , så smart också vet jag vars jag har allt!!



:D



PUBLICERAT: 2009-08-31, 18:56:33 | URL: http://iennas.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: