SKRIVET: 2009-08-08, kl 15:15:11 | PUBLICERAT I: Hanna shoppar

Hej hej!

Nu är jag hemma från stan, jag fick med mig mycket fina saker! Det var väldigt varmt och jag har inte behövt någon kofta eller något :) Vilken man brukar behöva här i sverige... Visst ser jag blek ut! Men jag har faktiskt lite färg.


Jag och mamma fikade på Kafé station och tog med oss fikat ut och satte oss i parken utanför. Super mysigt! Både jag och Mamma åt en salami-brie macka, god som vanligt!


Här är lite smycken och en necesär (stavning!?) från BikBok, allt detta för bara 29 kr! Gillade annanas halsbandet, lite roligt och väldigt somrigt. Hihi! Armbanden var ju också väldigt fina.



Hittade ocskå en fin svart kjol på BikBok för 37.50 kr! Halva REApriset. Ordinarie prsi var 149 kr, även det är ju ganksa billigt.


En lång randig tröja från älskade GinaTricot fick också följa med hem, inte REA, men jag har tittade på den här tröjan på Ginas hemsida. Och den var jätte fin i värkligeheten ocskå!


Ett par fian vita tygskor från H&M. Alla tygskor på skopunkten (där jag först hade tänkt att köpa tygskor) var för stora och på H&M är det ju alltid slut på vita tygskor. Men inte idag! Vilken tur jag hade att det fanns ett par 37:or den här gången!

Hoppas ni ocskå har jaft en toppendag!


S

sv: Fast det ska ju uttalas "schex" ;)



PUBLICERAT: 2009-08-08, 15:53:40 | URL: http://sljunggren.blogg.se/
sofia

tröjan va fin som du köpt:)



PUBLICERAT: 2009-08-08, 17:00:55 | URL: http://ffiaw.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: