SKRIVET: 2009-08-11, kl 17:59:14 | PUBLICERAT I: Hanna

Hej hej!

Nu är jag och Sandra (svettiga) tillbaka från stan. Jag bor ca 1 mil från stan och vi cyklade fram och tillbaka, så vi är röda som grisar och svettiga. Iallafall jag. Jag löpte inget, det känns ju lite tråkigt men ändå ganska bra eftersom jag sparar till en dator. Jag och sandra hade det väldigt trevligt förutom att vi gärna ville lägga oss och dö i uppförsbacken på väg hem...

Här är lite bilder från dagen:


Jag i jätte fina solglasögon från LagerHaus


Sandra i jätte coola glasögon från lagerhaus.


Vi var på Gina såklart, mycket REA men jag hittade inget.


Jag kör min "titta-jag-är en-fågel"-pose

Hejdå hörs ikväll!


Hanna

Vilka fina solglasögon!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: