SKRIVET: 2009-08-04, kl 11:00:06 | PUBLICERAT I: Hanna

Jag är populär!

Vaknade av att alla husets telefoner ringde! Den vanliga, den bärbara, min mobil och en till telefon! Jag visste att jag var ensam hemma men jag orkade värkligen inte svara! Jag tänkte ju att dom skulle lägga på efter ett tag. Nej, där trodde jag fel. Efter ett tag började jag räkna signalerna. Kom fram till att det ringde ca 20 gånger. Hallå!? Jag brukar läggapå efter 5! Haha, till sist går jag upp och svarar i en av telefonerna. Det var mamma. Vet ni vad hon ville? Hon ville säga godmorgon.

Aja...idag har jag inget planerat. Det finns ju inte så mycket att göra när man bor på landet! Jag kan ringa någon som kan komma hit och hjälpa mig att ränsa ogräs! (Hihi, jag får betalt för det iaf!)


Blogg.se

Hej!



PUBLICERAT: 2009-08-04, 11:26:21 | URL: http://blogg.se
jullan

ja visst är du populär;( host):)hihihi



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: