SKRIVET: 2009-08-25, kl 16:36:39 | PUBLICERAT I: Hanna

Jag ♥ Länstrafiken

...not. Jag haatar dem! Dom har tagit bort min skolbuss! Dom hade tänkt att jag ska gå en halv mil, eller nej föresten. Dom hade inte tänkt alls! ÅÅÅÅÅHHHHHHHH här ska protesteras, demostreras och...och..allt annat.  Förut gick alltså 2 bussar, en förbi mig, och en förbi där ingen bodde. Sen möttes dom på ett ställe och därefter for vidare. Nu har dom tagit bort 1 buss så att dom som åker till det sista stället får byda där dom möts istället, gissavilken dom har tigit bort!? Jo, nu far den enda bussen förbi vägen där ingen bor, men förbi byn där jag mfl bor går ingen buss!

Såhär tror jag att lästrafiken tänker:
"Hm... dags för lite förendringar tycker jag, ska vi säga borta vid tavelsjö? (Alltså det sista stället, inte där jag bor). Ja jag tycker att vi tar bort 1 buss. Då spar vi penger, nej juste. det gör vi ju inte alls det eftersom den bussen kommer gå från ett annat ställe iallafall. Men vi spra tid, nej juste, det gör vi inte heller. Men vi förstör för några hehe. Mohaha det tycker jag låter uuuuuutmärkt!"


julia

va?? har dom tagit bort din buss också? vi får pratas vid mer på fredag!



jag har inte gratis sms så jag kan inte smsa dig så mycket:(



PUBLICERAT: 2009-08-25, 21:29:47 | URL: http://roligajulia.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: