SKRIVET: 2009-08-21, kl 18:15:21 | PUBLICERAT I: Allmänt

Julia och Jag - 2 tröga vänner

Just nu smsar jag med Julia

J- Jag har en idé...jag me!
H-Vadå? (fattar inte...)
J-Jag har en idé...jag me
H-Ja? Vadå? Du skrev jag har en idé ja me och jag fattar inte vad som är idén.
J-Asså hanna du är den trögaste person jag känner! Jag sa:Känner du igen den här? Jag har en idé...jag me.
H-Öh? nej, men ja, det känner jag såklart igen (från en film) haha, du skrev bara lite fel..
J-Fattar du?
H-Ja, hihi men jag fattade inte när du skrev fel i början
J-Men fattar du nu?
H-Jaa nu är det ju du är trög haha!
J-Men fattar du?
H-Jaaaaaaaa
J-Asså hanna du är den trögaste person jag känner! Jag sa:Känner du igen den här? Jag har en idé...jag me.
H-Ja jag känner igen den såklart! haha
J-Från vad?
H-Filmen såklart! Haha.
J-Ja så smart du är hanna! :)



Anonym

jaaaaa, du vi är ganska tröga båda två!!!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: