SKRIVET: 2009-08-19, kl 13:55:02 | PUBLICERAT I: Hanna

Nails

Hellu allihopa! Jag och Julia har mublerat om lite grann i mitt rum och jag är jätte nöjd! Vi har även ätit godis och tittat på våran favorit film "Häxan Cissi & Påskharen" med mig och Alexandra i huvudrollerna (juste jag glömde, vi är dom ända i filmen haha). En av få filmer som jag och Alex gjort som jag har på DVD. Den är jätte bra, jag spelar Häxas Cissi som läspar och Alex är påskharen som pratar skånska. När vi gjorde filmen åt jag väldigt mycket grädde, jag sminkade mig väldigt mycket och jag har nog aldirg dregglat så mycket haha!
Nu har Jullan farit hem iallafall eftersom vi snart får gäster. Åh suck..

Nog tjatat om den filmen, jag tänkte visa mina ny-målade naglar också!


Juste, Jullan har ny hårfärg också! Tycker att hon blev jätte jätte fin!


man kan inte äta pez utan en pez-outomat!


Hejdå! Hörs sen!


Sanna

Trött på gratissajter som man aldrig får poäng på? Då MÅSTE du bara testa denna sajt, gratisbio.

Du samla lätt på dig poäng genom olika erbjudanden, besöka hemsidor och blogga om gratisbio (kan ge upp till 1000 poäng), när du sedan samlat 200 poäng så kan du beställa ditt första presentkort på 50kr på en valfri butik, matbutik, klädbutik eller varför inte en resebyrå? Otroligt smart och bra sajt.



Bli medlem du med här : http://www.gratisbio.se/?RecruiterID=47183



----------------------------------------------------

Om jag störde med denna kommentar så ber jag om ursäkt och önskar dig en trevlig dag iaf:)



PUBLICERAT: 2009-08-19, 14:04:57 | URL: http://saniiee.blogg.se/
julia

hahaha...



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: