SKRIVET: 2009-08-08, kl 01:13:00 | PUBLICERAT I: Hanna

Nattfunderingar

Jag har nog alltid varit enn kvälls människa. Jag kan sitta uppe sent och har alltid svårat att somna. Jag är en sån person som kan ligga och fundera länge innan jag somnar. Antingen så oroar jag mig, eller så är jag ivrig. Jag har alltid ett anteckningsblock  bredvid sängen så att jag kan skriva. Jag kan skriva flera sidor!

Just nu är jag varken ivrig eller orolig, men väldigt glad. Nöjd liksom. Vet inte varför? Ligger och funderar vad jag kan skriva på bloggen, när jag och Julia badade och att jag gärna skulle vilja pierca mig i naveln. Hihi, vad brukar ni fundera på när ni håller på att somna?


REBECCA

Söt blogg :)



PUBLICERAT: 2009-08-08, 07:51:04 | URL: http://rweimers.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: