SKRIVET: 2009-08-04, kl 00:08:55 | PUBLICERAT I: Hanna

Nej...

tydligen gårdet ine att komentera på min blogg. Eftersom jag har haft ca 10 besökare till efter att jag skrev inlägget borde ju iaf någan av den skrivit en komnetar!
Måste vara någon otäck blogg-förbannelse eller något! Men jag som varken lämnat nycklarna på bordet, gått under stegar, svarat i telefon på första signalen, krossat speglar....

Aja, såg Beck ikväll föresten. Älskar Pärsbrant och jag älskar deckare! När jag slog på Tv:n och sa till mamma att jag skulle se Beck kom hon och satt sig bredvid mig i soffan.

Jag: Åh, jag älskar Beck!
Mamma: Jag är inte så mycket för deckare egentligen, men jag kan ju göra dig sällskap en liten stund. Men jag jobbar ju imorn, så jag måste nog lägga mig ganksa tidigt.

Ca 10 minuter senare (reklam paus):

Mamma: Ja, men nu ska väl jag ta och lägga mig då. Godnatt!
Jag: Godnatt!
(Mamma går på toa)(mamma kommer tillbaka)(Beck börjar igen)
Mamma: Ja men Hanna! Det måste vara han som är....(sätter sig i soffan)...mördaren?
Jag: Skulle inte du sova?
Mamma: Men klockan är ju inte så mycket, så jag kan ju se till nästa reklampaus.
Jag: ehe...jo, visst!

Det slutade med att mamma såg hela Beck med mig. Hihi, man fastnar ju framför deckare, har man börjat se en, kan man inte gå och lägga sig!

Hörs imorn, eller senare!


jullan

beck är bäst...

kram

PS. I lOVE GUNVALD LARSSON( MIKAHEL PERSBRANT):):);)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: