SKRIVET: 2009-08-20, kl 15:55:52 | PUBLICERAT I: Hanna

Regn och solsken

Jag och Sandra är hemma hos mig nu och fikar lite. Vi gick på stan lite grann idga också eftersom vi slutade halv 11 idag! Ja, första skoldagen var ok, känns väldigt häftigt att när man går i korridoren så flyttar 7:orna på sig när jag kommer! Jag är seriöst kortare än 160 och ser nog ganska mesig ut, ändå flyttar dom på sig när jag kommer! För att nu går jag i 8:an tralalalla.


Hittade mina drömskor på skopunkten! Sköna och fina
 till ett bra pris! Kan det bli bättre?


Jag utnyttjade min glasscheck från sommarglass.com också!
Köpte såklart den lyxiga-låd magnum!


Ja, första dagen i skolan var ganska ok! känndes lite
tråkigt med dom här skåpen dock. Gråa och trista.

Hejdå!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: