SKRIVET: 2009-08-31, kl 19:58:52 | PUBLICERAT I: Allmänt

Sega dator

Åhh just nu går min dator super segt och det tar typ en evighet när jag ska göra något!

Nu, det jag tänkte skriva.

Jag och min lillebror (6 år och har nyss börjar 1:an) berättar att de har haft muik idag och sjungt lite låtar. Han nynna på "fader abraham". Vi sitter och äter glass och plötsligt börjar han sjunga högt.
"ABRA ABRAHAM, ABRA ABRAHAM, 4 SÖNER HADE ABRA ABRAHAM" sjunger han.
Jag: Isak, FADER Abraham är det.
Isak: HAHAH neee, ABRA ABRAHAM!
Jag: Nej. FADER Abraham.
Isak: Abra Abraham, 4 söner hade hade Abra Abraham, och dom åt glass glass glaaaass!
Jag: Men Isak, nu sjunger du jätte mycket fel!
Isak: HHAHAH Jaaa! Eller... det är DU som sjunger fel!
Jag: Snart sjunger du väl att han har 8 söner misstänker jag...
Isak: Abra Abraham, 8 söner hade Abraham, nej, 1söner hade Abra Abra HannaHam!
Jag: Vaaa?!
Isak: och dom åt så mycket glass, och bajsade på Hanna. Dom sa att hon var fuuuuuul (fortfarande sjunger han)
Jag: Skit Unge. (Jag börjar sjunga) Fader Abraham, 1 son han hade Abraham, och han var så ful, och han var så elak, Isak hette hon såklart!

HHAHHHHAHAHAHA sen började han spotta glass på mig och då slutade vi att sjunga. En vanlig kväll i mitt liv.




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: