SKRIVET: 2009-08-07, kl 19:41:27 | PUBLICERAT I: Hanna

Shoppingfingrarna kliar

AAGGHH! Vill shoppa! Har klickat runt och tittat på olika höstnyheter. Shoppingfingrarna kliar värkligen! Vill ta en sväng till GinaTricot och kankse till H&M. Och såklart till många andra affärer, har hittat så mkt fint som jag så gärna vill ha i min garderob! Vill ha mkt skitackade koftor och sånt. Hihi, låter som en gammal tant.

Sen skulle jag gärna vilja ha någon fin väska, ett par tygskor och gärna lite smink.

Om jag har råd? Öh...nej.


snygg kjol från Bikbok för 349kr.


milia

jag har bara paint, ingen photoshop eller något. det funkar inte med paint!



PUBLICERAT: 2009-08-07, 19:57:21 | URL: http://aemilias.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: