SKRIVET: 2009-08-13, kl 18:24:58 | PUBLICERAT I: Hanna

Surströmming

...åt vi till middag, guuud så äckligt! ...ockey, jag smakade inte. men jag luktade!

Nu efter maten ska vi fortsätta med våran film, Bruno Jr och växthus-mordet. Vi såg den förra filmen också. Mååste få den på dvd snart! Den var jätte bra! Haha, scenen när jag hittas död är den roligaste! Eller så är det när Jojjo faller utför trappan... hihi, den blev riktigt läskig! *host*

Nej men allvarigt. den här filmen blir suuper bra! För er som inte vet äälskar jag film. Då och då spelar jag och mina kompisar in någon liten film. Skräckfilmer, eller komedi (idag bli det en komedi). Vi är några stycken som spelar in filmen, sen redigerar Johanna(jojjo) filmen och sedan bränner vi dem på DVD.

ha det bra!


H A N N A

Söt blogg & vääldigt fint namn :)



Surtströmming, nej det är inte något jag ens vill smaka, kanske för lukten hehe.. :)



PUBLICERAT: 2009-08-13, 20:48:39 | URL: http://hannaemiliaa.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: