SKRIVET: 2009-08-02, kl 09:42:42 | PUBLICERAT I: Hanna

Till Julia

Snart ska jag till Julia. Jag vaknade för 2 minuter sen så jag ska väl äta frukost och sen åka. Ingen cyklang idag inte, det spöregnar! Jag har mjukiskläder på mig och jag hoppas att Julia inte vill bada idag, usch. Hatar regn.

Vet ni? Mamma berättade nyss att våran katt Maja hade hoppat in genom mammas och pappas rum inatt! Maja är ju en utekatt och nu på sommaren vill hon alltid vara ute på natten också. Hon kommer in på kvällen men ska jamar hon och vill ut! Problemet är att hon aldrig riktigt kan bestämma sig om hon ska va inne eller ute. Hon vill in, sen ut, sen in ect. Men jag fattar inte hur hon kan hoppa in genom ett fönster!?


Juste, visst har ni sett dessa bilder! Street Art 3D. Det här är alltså en gata som de har målat på. tycker att den här ser väldigt äkta ut!


Egzona

Det ser faktiskt väldigt äkta ut. :)



PUBLICERAT: 2009-08-02, 13:19:29 | URL: http://eggi.blogg.se/
Hannasfoto - Fotoblogg

det ser faktiskt äkta ut ;)



PUBLICERAT: 2009-08-09, 21:36:55 | URL: http://hannasfoto.webblogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: