SKRIVET: 2009-08-27, kl 19:50:47 | PUBLICERAT I: Hanna

TinTin

Jag har varit ute ett tag och när jag kommer in så sitter min lillebror och ser på TinTin! Åh det var flera år sen jag såg på det sist! Men det är faktiskt ganska bra. Ska nog sätta mig och se på det med honom ett tag :) Men det fåniga med TinTin är att han är så fruktansvärt dum! Asså hans hund är smrtare. TinTin fattar ju aldirg vilka bovarna är för än hunden redan tagit fast dem! Om inte senare..Eller ja, eller ibland så hittar han aldirg bovarna och mysteriet förblir olöst för stackars TinTin, medans hunden (Malou) löst det för länge sen.



sandra

haha tintin, det var länge sen :-)



släng gärna en kommentar i min blogg med, kram ♥



PUBLICERAT: 2009-08-27, 20:31:08 | URL: http://littlesandra.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: