SKRIVET: 2009-08-17, kl 18:28:46 | PUBLICERAT I: Hanna

Vicky

...heter ponnyn jag red idag. Väldigt söt, har inte ridit henne på typ 1 och ett halft år! Vi red ut i skogen och det var jätte härligt! Vi hoppade lite små-stockar och sånt. Guuuuuuud så härligt det är att galloppera på en lång rak sandväg! Det gjorde vi såklart också hihi. Vicka var lagom pigg och förutom att hon bockade lite av glädje på vissa hinder så gick det bara bra. Vi "badade" lite också. Det var en pytte-sjö eller vatten hål (eller vad det nu heter) och vattnet gick väll ingefät till magarna på hästarna. Mysigt!


Detta är lilla Vicky (som var min favorit för nått år sen hihi)

Japp, nu ska jag äta lite och sen får jag se vad jag hittar på. Ha det bra så länge!


V I L J A - Släpp aldrig dina drömmar ♡

Tittar in och önskar dig en fin måndagskväll :)



PUBLICERAT: 2009-08-17, 19:06:05 | URL: http://viljasvarld.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: