SKRIVET: 2009-08-15, kl 01:55:18 | PUBLICERAT I: Hanna

Vinter

AAGGHH fick plötsligt värsta rycket och började längta till hösten och vintern jätte mycket! Sommaren är mina favorot årstid, men jag längtar till min tjocka jacka och varma vantar och att få krypa ner under en varm filmt med en varm kopp choklad! Längtar faktiskt lite till skolan också! Ni vet, gå upp tidigt på morgon, ha grus i ögonen på bussen, sova sig egenom första lektionen...haha, att man kan längta till något sånt! Längtar tillochmed efter frusna tår och fingrar!
På bilden nedanför åker jag skridskor på idrotten (typ början på december 2008), jag hatar skridskor. Men ser ni hur härligt väder det är!? Himmelen är alldeles blå och marken helt vit. Och ser ni vad röda kinder jag har! ...och mörkt hår. Jag hade väldigt mörktbrunt ett tag. Jag älskar den här bilden! Jag minns när vi tog den! Jag, Linn och Lovisa åkte runt och jag försökte göra pirruetter och Linn höll på att skratta ihjäl sig! tänk att det är mer än ett halvår sen... snart är det vinter igen.




Linn

haha jaa :D det såg lite roligt ut :P men jag försökte ju också göra det sen men de gick häller inge bra :P ^^

ja det var as härligt den dagen! <3

saknar dig<33 ses ju snart när skolan börjar !! <33

(L)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: