SKRIVET: 2009-12-04, kl 15:39:13 | PUBLICERAT I: Hanna

Uppflyttad fysik

Vet ni? På svenskan idag (våran näst sista lektion) så slutatde vi väldigt mycket tidigare. Då frågade vi våran NO lärare om vi kunde börja fysiken tidigare. Det fick vi, så vi slutade en timme tidigare! Så jag hann titta lite på stan och sen ta en tidigare buss hem. Kikade lite på MONKI och hittade jätte mycket fint som jag ska titta lite mer på imorn när jag ska på stan. Jag brukar inte hitta så mycket där, men nu hittade jag minst tre saker som jag gärna skulle vilja ha.

Nu ska jag fika lite, se på TV och sen måste jag städa mitt rum!

Ha ha, BTW, vet ni vad min katt gjorde när jag kom hem och lyfte upp henne? Jo, hon hoppade upp på min axel och satt där ett bra tag!

 


towa

tacktack, jag är inte så sjuk nu :)



PUBLICERAT: 2009-12-04, 17:01:05 | URL: http://towas.devote.se

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: