SKRIVET: 2009-07-27, kl 16:24:23 | PUBLICERAT I: Hanna

Hemma!

Äntligen hemma! Men det var inte så farligt, faktiskt ganska kul! För er som har missat så har jag och min familj varit hos några kompisa som under sommaren bor på Holmön. Deras ända barn var bara ett halvår gammalt och jätte söt! Vi spelade lite bedmiton, åt glass och rodde ut på med en liten båt.

Vi kom till fastlandet typ kvart i 11 tror jag, sen gick jag och mamma på stan :)
Jag köpte ett nagellack och mamma köpte lite smått och gott (bla fina paketpapper!). Så det blev väll inte så mycket shoppat men det var kul!

Lite bilder såklart!





Lite bilder från Holmön också:


På båtmuseet fanns en jätte äcklig säl!


Vi åkte färja både dit och tillbaka.
Man har ju inte så många val..


En miniatyr av kyskan Helena Elisabeth.

Hörs senare idag!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: