SKRIVET: 2009-07-23, kl 22:12:53 | PUBLICERAT I: Hanna shoppar

Sitter här

...och läser mina favvoritbloggar och tänkte se på "Edward scissorhands". Ååå maaajjj gaaadd! Älskar den filmen! Lite läskig samtidigt som den är mysig att se på. ...att det är Johnny Depp som är huvudrollen gör ju apsolut inget. No, no.

Ja, sen ska jag nog inte hitta på något mer ikväll. Julia sov över hos mig igår kväll så jag har väll inte sovit såå mycket... Och några dar innan dess sov jag hos henne 2 nätter. Och innan dess sov vi hos mig, i tält.

Idag var jag och Julia på Ö&B också och köpte lite grejer.


Detta köpte jag: hårinpakning, ansiktsmasker & läkerol


Hehe, jag till vänster och Jullan till höger


Fortfarande jag till vänster & Julia till höger


Julia


Jag

Nej, nu är det Edward Scissorhands time!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: