SKRIVET: 2009-07-25, kl 22:04:53 | PUBLICERAT I: Hanna

Uppdatering

Äääntligen! Ja, som vissa av er vet så var jag på 40-års fest hos några av våra kompisar. Dpm har 5 barn och ett av dem är lika gammalt som jag. Det var ganska kul, jag och mamma vann "mingel-bingo" och mina 2 småbrorsor ställde upp i talangjakten. Det var god mat och väldigt god tårta. Och godis. Ja, nu är jag i allafall hemma.

Imorn far hela familjen till Holmön (En Ö utanför Umeå) och hälsa på några vi känner. Dom har 1 barn son är precis lika gammalt som jag! (not. Nej men det skiljer faktiskt bara 13 år.) Först tänkte jag tjata mig till att få stanna hemma och sova hos Julia iastället. Men tydligen skulle Julia också bort, bra tajmat! Men jag ska väll göra det bästa situiationen (stavning!?) och försöka ha roligt. Vi kommer att fara typ kl 9 imorn och sova där en natt.

Ska försöka blogga lite, kanske försöka imponera med att mobilblogga? Vi får se.


- H*

- vad kul !



PUBLICERAT: 2009-07-25, 22:19:00 | URL: http://finest.se/hodamerei

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: