SKRIVET: 2009-11-25, kl 20:43:07 | PUBLICERAT I: Hanna

Extremt shopping-sugen!

Snart. Snart. Längtar! Om 1 och en halv vecka.

Jag och Julia har ett gemensamt intresse, vi båda älskar att köpa julklappar! Ska jag vara helt ärligt är det mycket roligare att köpa julklapparna än att få dem. Den 5 December ska vi på stan, och som julia sa: "Jag ska se ut som Paris Hilton, men massor av shoppingkassar". Dvs vi ska SHOPPALOSS! Hm..där gick jag kansnke över gränsen? Aja, ni förstår nog vad jag menar.

Det här blir nog sista inlägget för idag sulle jag tro. Hörs imorn!


Var det såhär du menade, Julia?


en schopping suden kompis:)

JAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!! fAST VÄRRE!!!! HAHAHAHAHAHA.... :D



PUBLICERAT: 2009-11-26, 18:00:45 | URL: http://liasblogg.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: