SKRIVET: 2009-11-06, kl 06:56:11 | PUBLICERAT I: Hanna

Godmorgon!

Äntligen Fredag! Åh, sen är det helg!  Men fredagarna är faktiskt de jobbigaste dagarna i skolan... Vi har typ 7 lektioner och inga längre raster förutom lunchen, som för övrigt är ganska kort.

Efter skolan ska jag på stan och träffa Julia och köpa en present till min lillebror som fyller 7 år snart. Jag ska också köpa en farsdag-present. Sen ska jag hem och efter middagen skulle Julia komma (tror jag...). Ja, så det ser ut att bli en bra dag idag!

Minns ni en gång för länge sen när jag skrev om googleskyltar? Haha, jag tyckte bara att vissa såg så roliga ut. Den idag tycker jag också såg väldigt rolig ut!




sesame Street fyller 40 år



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: