SKRIVET: 2009-11-24, kl 06:35:26 | PUBLICERAT I: Hanna

Godmorgon godmorgon!

Igår slog jag rekord på att lägga mig tidigt! 9! Alltså, Jag, Hanna Sahlin gick och la mig kl.9! Jag skrev ju i ett inlägg igår att jag var så trött. Jag var värkligen så trött att jag inte kunde hålla ögonen öppna. Jag hann inte med några läxor, men jag jobbar kankse bättre i skolan om jag har sovit ut? Jag kan inte påstå att jag är pigg nu, men jag känner mig ändå någorlunda utvilad.

Dagens planer: Fara till skolan som vanligt. Sen far jag till stan och köper Julias present, hon fyller 15 nästa torsdag! Sen har jag teater och då har vi genrep på våran lilla julpjäs! Det ska bli jätte kul! Sen åker jag hem och är hemma ungefär 7.

Hörs om en stund! ♥



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: