SKRIVET: 2009-11-02, kl 06:53:15 | PUBLICERAT I: Hanna

Godmorgon!

Ja, det är första skoldagen efter lovet och jag borde vara jätte sur och arg för det. Men jag känner mig jätte glad idag! Okey, inte så pigg. Men glad! Som en liten...som en liten "munter-gök" liksom! Det här är väldigt konstigt eftersom jag har ungefär 1 andledning till att vara glad (jag ska rida igad) och ungefär 10 anledningar till att vara sur (jag gick upp halv 7, skolan börjar idag m.m). Aja, det är ju bara bra att vara glad! Eller hur?

Idag ska jag ju först till skolan och sen ska jag till Hippologum och rida. Jag tror att vi bara har vanlig hedelrig dressyr idag, så vi får se vad vi hittar på. Jag hoppas att jag får rida någon annan än Fjalar eftersom jag ridit honom de 2 senaste veckorna, hehe.

Lägger on dagens outfit om ett litet tag!  Hörs då!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: