SKRIVET: 2009-11-12, kl 17:51:32 | PUBLICERAT I: Hanna

Hej Hej! ♥

Åkte hem med en senare buss eftersom vi slutade lite senare idag i skolan. Vi hade "jämstäldhetsdag" och inga vanliga lektioner! Vi såg en teater föreställningen med "ung utan pung" (ha ha) och massa andra saker. Jag erkänner att jag inte hade några stora förväntningar på teaterföreställningen, men oj vad jag skrattade! Det var om jämstäldhet och sex och samlevnad. Jag trodde att de skulle dra några torra skämt och upplysa oss om att tjejer också kan spela fotboll och att killar kan gilla dockor. Men tänk så fel jag hade! Jag skrattade så att jag fick ont i magen!

Efter skolan så gick jag och Sandra på stan. Det känns värkligen att det börjar bli jul! Jag älskar julen! Jag köpte doftljus på lagerhaus och ett vanligt linne (som jag har, fast i en annan färg) på H&M.

 




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: