SKRIVET: 2009-11-15, kl 11:34:16 | PUBLICERAT I: Hanna

Hej hej!

Oj, hann värkligen inte med att blogga något igår! Jag var med Johanna och efter att vi fixat några saker så kom Vendela. Vi åt lite middag och sen kom Alex och Julia! Alex flyttade till Flen för snart ett år sen, och jag har värkligen saknat henne! Men de är ju kul att hon vill hälsa på ibland. ...sen spelade vi SingStar och jag och Julia flippade ut lite när vi sjöng "Money Money" och "Dancing Queen". Ha ha! Sen på kvällen tog vi massa ved och så gick vi ner till min grillplats och grillade. Eller ja, vi gtillade inget, vi bara satt där vid elden och åt chips och sånt, eftersom vi hade glömt grillpinnar. Tyvvär skulle Julia hem och Alex tillbaka till hotellet ganksa tidigt, men jag, Johanna och Vendela fortsatte "grilla" ett tag till. Ja, det lsutade på ett liitet oväntat sätt...


Me & Alex


Johanna & Julia sjunger SingStar


Alex, Julia och Vendela vid elden

 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: