SKRIVET: 2009-11-10, kl 18:52:45 | PUBLICERAT I: Hanna

Hemma

Nu är jag hemma från en lång dag i skolan och en rolig teaterlektion! Det är jätte kul på teatern just nu, vi gör en julpjäs! Jag spelar Julia som försöker "rädda julen" typ.

 

Idga fick jag igen mitt matte prov om min svenska-"deckare" jag har skrivit. Jag är ganska nöjd met matten och väldigt nöjd med svenskan! Jag var jätte nervös när jag skulle få igen den eftersom det kändes som om jag lika gärna skulle kunna få IG som MVG. Som tur var fick jag det sistnämda.

Nu ska jag äta vofflor och sedan måste jag göra läxor! Åh, suck, alla dessa läxor!


bbaaraeemma

hej :)

ville bara säga att din blogg är fin! :)

läser den nästan varje dag :p :)

så om du vill kolla gärna min blogg (:?

www.bbaaraeemma.blogg.se



PUBLICERAT: 2009-11-10, 21:33:15 | URL: http://bbaaraeemma.blogg.se/
Emma

alllting bra=) ?



btw, söt blogg



PUBLICERAT: 2009-11-10, 22:11:24 | URL: http://eweman.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: