SKRIVET: 2009-11-22, kl 17:34:57 | PUBLICERAT I: Hanna

Jag+Julia=Galenskaper!

Hej hej! Länge sen! Jag och Julia har iallafall haft jätte roligt (som vanligt). Vi har grillat pinnbröd och hittat på julrim till juklapparna i år. Jag har kommit på jätte bra julrim men Julia har bara flummat...Okey då, jag har också flummat.

Såhär låter det när Julia ska rimma:
-Uppe på tårtan står det en ko, hoppas du får flor i klor.
Jag frågar vilken present det är till.
-Men hanna, Hallå! spa-sakerna!
Jaha. Såklart. Tänker jag. Nästa rim låter såhär:
-Hoppas du gillar 50cent, jag hatar dig. Jag gillar 50cent. ...jag gillar mig. Jag ger mig själv i denna present, jag hoppas bara att du inte ger mig 50cent.
Jag frågar igen vilken present det är till.
-Eminem skiva till min brorsa.
Ofc!

Senare ikväll kanske det kommer in en liten videoblogg!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: