SKRIVET: 2009-11-29, kl 14:12:11 | PUBLICERAT I: Hanna

Uppdate

Igår kväll grillade som sakt jag, Vendela och Johanna. Vi hadde jätte kul! Det här måste vi göra om! Efter några timmar var vi ganska trötta (not) så alla tre gick hem till Johanna. Vi sov tre personer i Johannas säng! Ha ha, det blev lite trångt.

Ni kanske förstår att jag inte sovit så mycket ikväll... Och det var ju inte så bra eftersom jag skulle till kyrkan idag. Jag ska ju konfimera mig. Efter att jag, mamma och min lillebror varit i kyrkan så gick vi på stan. Det är ju skylt söndag idag! Min lillebror träffade på några tomtar, jag köpte en jätte fin kofta (kan visa sen) och så provsmakade vi olika sorter glöggar. Vilken julstämmning det är!

Nu måste jag äta någoting, sen ska jag städa lite och sen måste jag upp på våran vind och hämta julpynt!


Skyltsöndag


En häst



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: