SKRIVET: 2009-10-17, kl 16:49:38 | PUBLICERAT I: Hanna

Cykling

Hej hej! Sitter här och känner mig dum och ful med en cykelhjälm på huvudet. Ikväll är mamma och pappa borta en 40-års fest och mormor och morfar skulle komma och vara "barnvakt" åt mina yngre syskon. Hm...plötsligt kände man sig inte så gammal längre, när man har barnvakt (ha, ha!). Mina småbröder skulle på bio och se "upp" och då fick min morfar den "brijanta" idén om att han och jag skulle på en cykeltur, därav cykelhjälmen då.

Nej, nu ska vi inte vara så negativa här. Det är faktiskt riktigt härligt att cykla! Håll med om det! Mindre härligt är det när man ser sig själv i spegeln efteråt. Jag brukar oftast inte använda cykelhjälm, men vad gör man inte för sin morfar?

Nej, nu ska jag titta till kossorna på farmville och sen ska jag ut och cykla! Hm, hm, hm...friskt humör, eller hur den nu går.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: