SKRIVET: 2009-10-30, kl 15:52:15 | PUBLICERAT I: Hanna

FORTET!

Det här måste vi göra om tjejer (nästa sommar!!!!)! Åh, det var jätte kul på fortet! Vi klarade bara 4 celler, men försökte med väldigt många. Efter de 2 timmarna vi sprang runt där så åt vi på megazone såklart. Sen så stannade Julia kvar på stan och jag och Johanna åkte hem med bussen.

För er som undrar så är fortet en slags sammarbets-grej man gör för skoj skull, typ som Bodaborg. Man kan alltså gå mellan celler, varje cell går ut på att man ska göra något. Om man klarar det så lyser en grön lampa, men om man har gjort fel, eller om tiden går ut så blinka den röda lampan istället.

Nu ska jag göra lite läxor och sen ska jag smsa Johanna och så får vi se om vi hittar på något. Ha det bra!



Einstein


fortet ÄGER!!!

du jag har frågat både mamma och anton och nu har jag fått reda på massor av saker! :) jag berättar mer senare innan sommaren iaf! :)hahaha...!



PUBLICERAT: 2009-10-30, 19:41:13 | URL: http://liasblogg.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: