SKRIVET: 2009-09-26, kl 17:10:16 | PUBLICERAT I: Hanna shoppar

Alex & Julia

Efter en lång dag på stan är jag nu hemma. Jag har träffat Alexandra <3 från Flen (why? why alex? why?) och såklart Julia! Vi fikade först på Station (även Dessiré, Johanna och Sofie var med) och sen gick vi på stan. Jag köpte ett linne på Carlings, på halva priset. Det var ju Pride festival också, jag blir så förvirrad! Man vet ju inte om vissa är tjejer eller killar, när de både har skägg och bröst!

Här är bilder från dagen:


Jag, Julia och Alex! <3


Dans på Pridefestivalen.


Mina fina vänner!


Vanligt linne från Carlings.

Ikväll blir det tjejkväll, eller nått, hos Vendela. Det kommer kännas lite konstigt eftersom jag inte kommer känna nån som är där...Eller jo, Johanna. Men sen var det ju typ 15 till. Eh...kanske inte 15? Aja, Julia kanske följer med, hoppas det! Tyvvär åker ju Alex hem ikväll med nattåget till Flen... Bäst för dig att du kommer snart igen! För jag saknar dig redan!

Hoppas ni också har haft en super bra dag!






KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: