SKRIVET: 2009-09-09, kl 17:53:08 | PUBLICERAT I: Hanna

Dålig dag

Idag har det värkligen varit en dålig dag! Jag strssade sjukt mycket för att hinna med bussen som går halv 4 (jag slutade 10 över 3) men den kom inte alls! Min mobil dog så jag vet inte exakts vad klockan var, men jag trodde att jag skulle hinna. Men det gjortde jag inte. nästa buss gick kvart över 4, så jag tog den. Jag var hemma inannför dörren 10 i 5. Åååååhh jag bara föll ihop på golvet och det kändes som om jag skulle kunna börja stor grina när som hälst! Jag är sååå trött och less och sur och arg och dessutom har jag ont i huvudet! Har sett på scrubs ett tag, strax ska jag äta middag. Jag är super hungrig! Det var fisksoppa till lunch, så ni förstår nog...

Hoppas ni har haft det b'ttre är mig idag!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: