SKRIVET: 2009-09-10, kl 06:47:16 | PUBLICERAT I: Hanna

Godmorgon

Jag är jätte trött och skulle gärna stanna kvar i sängen ett par timmar till. Men det går ju inte...Men snart är det helg! Alltid något.

Men det värsta med den här dagen är att har....orientering! Idrott är inte mitt bästa ämne, men jag brukar ändå vara med på allting och göra mitt bästa, förutom när det gäller 1 sak. Orientering. Det är det värsta jag vet! När jag gick i 1:an började jag på en ny skola, och när vi skulle orientering så visste jag inte hur man gjorde. Och vet ni vad irdrotsläraren sa? "Följ efter någon som vet då!" Och varje ¨r samma sak, jag orienterar tillsammans men nåhon bra person. Jag kan fortfarande inte! Eller jo...lite. Men jag tycker att det är jobbigt att orientera själv.

Nog om detta. Nu ska jag äta frukost!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: