SKRIVET: 2009-09-11, kl 23:42:47 | PUBLICERAT I: Hanna

Hejsan!

Har inte bloggat sen jag kom hem efter bion med Julia. Vi såg Prinsessa och den var jätte bra!

Imorn ska vi ha släkt träff här och jag ska säga er att jag har ingen liten släkt! Det är jätte roligt med alla dialekter, norrlänska, skånska, stockholmska, dalmål m.m.... Axel, Olle och Maritn heter 3 av mammas kusiner, Axel och Maritn är 15 år och Olle är 12. Jag och Johanna (granne/kompis) brukar träffa dem när de är här. De kom i kväll så vi träffade dem litegrann. Vi såg på en film och som vanligt så bråkade Olle och Axel om vem som var mest rädd för att se på film osv. Hahaha, det märks att de är släkt med mig!

Nu ska jag dricka te (ja, jag ääääälskar te, faktiskt.) och sen ska jag lägga mig. Ska upp tidigt imorn.

Byebye



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: