SKRIVET: 2009-09-29, kl 19:29:56 | PUBLICERAT I: Hanna

Hemma från teatern!

Nu är jag hemma från 2 timmars teater. Åt middag på max innan jag for hem också...På lördag om en och en halv vecka ska vi spela på ett pensionärshem. Som sagt spelar jag afrikan (passar ju min hudfärg!). Nu sitter jag och spelar sönder "Fuck you", "Hurtful" och "Ayo technology" samtidigt som jag sköter om alla mina djur på farmvill (haha, jag erkänner. Jag är beroende! Mina kossor behöver mig!).

Haha, måste bara berätta en sak! Jag lyssnar på musik via spotify, ofc, och ni vet de där irriterande avbrotten som kommer då och då? Nyss kom ett avbrott som löd ungefär såhär: "Är du less på avbrotten mellan låtarna? Andvänd spotify blablabla så slipper du dem! Gå in på spotify.com och läs mer där!". Haha, så onödigt med ett avbrott om hur man får bort avbrotten! Haha!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: