SKRIVET: 2009-09-14, kl 18:08:34 | PUBLICERAT I: Hanna

Hemma igen!

...från en jätte rolig lektion! Det var som sagt hoppning och jag red min lilla älskling Jackpot. Förra året red jag honom 80% av alla lektioner, typ, men det här året har jag bara ridit honom 2 gånger! ...och han blir mindre för varje gång! hihi!

Bild på stallets sötaste lilla Jackpot:


Nu ska jag ta en dusch och baka cupcakes! Men först ska jag läsa lite bloggar. Jag skäms nästan, men jag tycker att det jäte jätte kul att läsa bloggar! "Så kul kan det väll inte vara att läsa om någon annas liv" säger många, bl.a jag. Men när man väl har börjar tycker man att det är kul, men ska jag vara ärlig vet jag inte varför...

Någon annan som läser alltför många bloggar och kan berätta för mig vad som är så kul med det?


<3<3<3jag älskar SKÅNE!!!

jag vill veta om Axel har någon bilddagbok eller facebook eller någonting? det är därför jag söker honom:) min lilla Axel i skåne<3 hahaha:D



om du smsar med honom någon gång så fråga och så säger du att olle och martin är väl kommen när dom vill, kanske något lov eller någotning?



många kramar!



ja han inte svara det var därför jag inte svarade faktiskt, och så att du bara vet så läser jag faktiskt din blogg:D



PUBLICERAT: 2009-09-14, 19:15:43 | URL: http://roligajulia.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: