SKRIVET: 2010-04-09, kl 15:44:37 | PUBLICERAT I: Kläder & skor

Colorful shoes


skor från H&M 129:-

Jag har ett dilemma. När jag och Alexandra kollade igenom mina skor kom vi fram till att jag har alldeles för många svarta. Vanliga svarta. Nu är det så att Alex själv också råkar ha en mist lika färglad skogarderob som jag själv, så vi har gjort en diel (och vi har tummat på det, så det är allvar!). Nästa par skor någon av oss köper får inte vara svarta, om de är det så blir vi skyldig den andre ett par skor. Så, nu gäller det för mig att hitta fina skor som inte är svarta! Hm, och det är inte lätt.


tina tran

Har funderat på köpa dom! De är så galet söta!



PUBLICERAT: 2010-04-11, 11:58:54 | URL: http://tinatran.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: