SKRIVET: 2010-04-08, kl 17:13:35 | PUBLICERAT I: Hanna shoppar

Hemma från Fjällen

Hallojsan!

Igår kväll kom vi (Jag, mamma, lillebror och Alex) hem från Umfors, Hemmavan. Vistelsen i fjällen har bjudit på sol, snö och många skratt! Måånga skratt.

 

Mer bilder från veckan i Umfors visar jag en annan gång. Nu tänkte jag visa lite bilder från dagen. Jag och Alex tog bussen in till stan för lite shopping, tyvvär hittade jag nästan ingenting.

 

Jag visar även lite grejer jag köpte på DollarStore igår.


Lunchen åt vi på Sandy's


Örhängen och foundationborste från DollarStore.


Nödvändighet från KICKS, värmeskydd för håret, 70:-


Jojjoh

Hej, jag undrar om fondationborsten är bra från

Dollar Strore :)



PUBLICERAT: 2012-06-05, 20:44:32 | URL: http://jojjoh.devote.se

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: