SKRIVET: 2010-04-20, kl 17:10:36 | PUBLICERAT I: Hanna

I'm home

Hallojsan! Efter skolan for jag till vårdcentralen för att kolla mitt öga. Visar sig att jag kanske har ett benbrått i kindbenet (efter 1 år och 2 månader) så jag ska få fara till sjukhuset någon dag framöver för att rönka. Spännande :thumbdown: .  
 
Februari förra året såg det ut såhär (vänstra bilden)
1 år senare ser det ut såhär (högra bilden)

Nu blir det middag! Super hungrig :)


Lollopollonollomollyollouollowollofollogolloflollo

vet du vad, det läskiga ärinte att du blev trampad av en häst i fejjan utan att det ser ut som om du har ett blått öga på den vänstra bilden ochett grönt på den högra:D OCH JAG GILLAR FORTFARANDE INTE HÄSTAR.. dom trampar en bara i fejjan.. nära ögat..



PUBLICERAT: 2010-04-21, 17:03:00 | URL: http://lovisapppp.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: