SKRIVET: 2010-04-13, kl 17:12:14 | PUBLICERAT I: Hanna

Min eftermiddag i bilder







#McFlurry, smartis :thumbup:
#Julias balklänning :D
#Shoppat på H&M (visar sen)


Hejsan era små bajsungar!

Å, är är på riktigt blogghumör! Massor av insperation och idéer i huvudet, massor av saker jag vill skriva om. Kanske är det våren?

Min dag har varit bra! Ingen huvudvärk, vilket är lite ovanligt för mig. Efter skolan träffade jag Julia-Kulia på stan och shoppade en välbehövd bikini på H&M, visar sen. På Kii testade Julia sin blivande balklänning, jag är jätte avis! Super fin!

Nej, nu är det dinner-time strax och jag ska forstätta in i pluggandets förfärligt tråkiga värld. Men, men, inga sura miner! Det ända plugget jag har just nu är att designa mitt dröm-rum, vilket inte så tråkigt trots allt.

Se u later!


älskar dig medd! <3

host! jätte fin bild på mig asså! :S



PUBLICERAT: 2010-04-13, 17:34:25 | URL: http://liasblogg.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: