SKRIVET: 2010-04-27, kl 16:55:40 | PUBLICERAT I: Hanna

Prao-dag 2



Halloj! Nu är jag hemma efter dag 2 i bianco-butiken. Idag fortsatte jag med att svabba glas-rutorna som skorna står på, drygt kan jag säga! Och så har jag märkt skor med lager-nummer och sopat hela lagret.

Lunchen åt jag tillsammans med Towe precis som igår. Hon praoar på en klädaffär i Sagagallerian. Vi köpte var sin tallrik med pasta med skink-ädelost sås och var sin cola från pasta-vagnen på renmarkstorget, super gott var det!


Hann inte med något bloggande varken igår efter ridningen eller i morse, sorry. Appropå ridningen, vi hoppade igår och jag red Onco. Han är så söt och fin! Gick sådär, jag är ganska feg när det gäller hoppning tyvvär.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: