SKRIVET: 2010-04-15, kl 17:05:18 | PUBLICERAT I: Hanna

Slut

Halloj! :)

Tror nästan att jag är lite otursförförljd idag. Efter skolan (med bad och en lång föreläsning om varför man ska använda cykelhjälm :thumbdown: ) så var jag på stan, gick ett ärende åt mamma och skulle sedan köpa en skinnjack på BIKBOK. Hade jag tänkt. Men nehepp, den var slut, då gick jag till Rutmfl, där fanns den inte i min storlek. Så jag har sprungit runt i massor av olika affärer och letat efter den perfekta skinnjackan. Men det är slut överralt! :(

Sen träffade jag Lia och vi åkte hem. När jag går hem från bussen börjar det (såklart) att regna.

 

Nej, nu ska vi inte vara deppiga! Nu har jag fått min läkartid (har jag berättat om det?) för att kolla min huvudvärk. Bra att få det gjort.

Juste, missa inte BellaTyrashow ikväll! Veckans gäst är Alex Schulman om jag minns rätt. :)


amalia

din huvudvärk kanske beror på lågt blod tryck eller nnått, jag mår ofta illa, har ont i huvudet och är yr, det är för att mitt blodtryck är för lågt! hoppas det blir bättre



PUBLICERAT: 2010-04-15, 20:19:43 | URL: http://byamalia.blogg.se/
Felicia

har kontaktat din mail, [email protected] (din mail?) angående skorna du var intresserade utav! :)


Anonym

FEL..


Anonym

menar [email protected]!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: