SKRIVET: 2010-04-16, kl 22:28:18 | PUBLICERAT I: Hanna

Tankar om askmoln

Ingen har väl missat att  ett stort askmoln från en vulkan på Island täcker halva europa? Nej, tänkte väl det.
Jag har inte märkt någon skillnad från innan, himmlen är inte svart och jag får inte svårt att andas, men så har jag ju inte astma heller.
I hemmavan är snön svart. Coolt! Hade jag velat se! Liksom, hur ofta ser man snö som är svart? (okey okey, rosa snö hade väl varit lite coolare...).
Alla flyg är inställda. Osis för de svenskar som hade tänkt att åka någonstans! Själv hade jag fått panik (och ett eller annat utbrott) och jag hade fastnat i typ... utomlands.


Ella

Tack så mycket :)



PUBLICERAT: 2010-04-16, 22:48:10 | URL: http://mammaellas.blogg.se/
Amelie

Jag är hemma i Helsingfors men jag borde ha varit i Göteborg hos min familj den här helgen. Lite surt när man inte vet när sjutton man kan åka igen..



PUBLICERAT: 2010-04-17, 10:45:25 | URL: http://fin.amys-box.se

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: