SKRIVET: 2010-02-15, kl 15:53:37 | PUBLICERAT I: Hanna

Bra vecka

Tjenixen!

Hemma från skolan. Denna vecka kommer att bli jätte bra! Filmvecka, vilket innebär att vi ska se film i aulan måndag, tisdag och fredag. På onsdag kommer en ressigör och ska prata om hur man gör film (passande för mig!) vilket jag egentligen inte har så stora förhoppningar om, och på torsdag är det friluvsdag i Agnäs. Slalomåkning hela dagen, härligt!

 

Nu ska jag ta lite fika, se på TV. Oh what a surprise...


alex

på tal om slalom:P

Du har ju sagt att dina päron tyckte de var okej att jag följde med på påsklovet :)

för jag vill jätte härna de vore jätte kul tycker ja men som sagt de är ju ett bra tag kvar men ändå för jag vill ju vetanäroch hur många dagar m.m för jag måste ta ledigt från skolan om jag ska med :)

du får säga till om du inte vill eller omde inte går <333



PUBLICERAT: 2010-02-15, 17:01:30 | URL: http://alexjustme.blogg.se/
amalia

Hej! vi ska var på teatern 4 imorgon, men vi går lika långt som vanligt. Vi ska vara med andra gruppen, det ska komma observatorer.

du kanske redan visste det men..



PUBLICERAT: 2010-02-15, 17:19:48 | URL: http://lifeispink.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: